Uudised

Jutustus / TOOTED

Tallinna Bussijaama ekraan püüab reisijate pilke

Tallinna Bussijaamas läbi viidud loendused näitavad, et ekraani võimalike kontaktide arv nädalas on 30 000 (OTS-opportunity to see). Hoone on lühiajaliseks peatuskohaks nii kohalikele riigitasandil kui ka välisturistidele. Ekraan sobib erinevate reklaamide kuvamiseks just selle asukoha ja mitmekesise vaatajaskonna poolest! Tallinna Bussijaamahoones olev ekraan kuulub meie Travel Digitali paketti.

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

REKLAAMI TOODET SEAL, KUS INIMESED LIIGUVAD

Värsked uuringud näitavad, et inimesed liiguvad kaubanduskeskustes, toidupoodides ja apteekides tavapärases rütmis. Meie mitmekesine tootevalik aitab klientidel reklaamida end kohtades, kus inimesed liiguvad!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

ALEXELA KOHVI KUNST KESKLINNA ÜMARPIILARITES

Oktoobrikuu teisel nädalal tuli Alexela tänavatele kampaaniaga KOHVI KUNST. Kampaania raames kasutatakse kesklinna linnasambaid lausa kolmel erineval viisil. Eks see näitab selle formaadi mitmekülgsust ja suursugusust!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

DIGITAALSETE EKRAANIDE ASUKOHAD KAARDIL

Hea on tõdeda, et Skandinaaviamaades tuntud digitaalne reklaamkandja on meil nii hästi vastu võetud ja ilmestab linnapilti juba üle aasta. Digitaalsete ekraanide võrk laieneb ka tulevikus ning nüüd on kandjate asukohad ka kaardile kantud.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

ALPRO HELESININE PLAKAT ILMESTAS SEPTEMBRIKUUD

Kas teadsid, et kampaania edukus sõltub 50% loovlahendusest? Leiame, et Alpro kujundas küll targalt ja osavalt- raske oli septembrikuu kampaania plakateid linna peal mitte märgata! Kujundus on lihtne ja põhisõnum on esile toodud!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Bose Eesti- UUS TULIJA AUGUSTIKUUS

Meil on äärmiselt hea meel, kui sellel keerulisel ajal jõuavad meieni uued kliendid, kes usuvad välimeediasse ja on nõus meie pindu kasutama. Bose Eesti tegi välimeedia kampaania augustikuus, kasutades pindadest formaati Tartu mnt läbimurre ja digitaalsete ekraanide võrku Tallinnas, Tartus. Peale kevadist eriolukorda võib märgata ettevaatlikust ettevõtete seas, kuid Bose leidis, et oluline on hoopis seda perioodi ära kasutada ja silma paista. Tõsi - silma ta paistis!

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

SAMA RAHA EEST 30% ROHKEM KONTAKTE

Maailm on muutumas ja oleme ka ettevõttena pidevalt arengus. Optimeerime staatiliste pindade võrku ja lisame tänavatele uusi digitaalseid ekraane ning samal ajal püüame leida klientidele parimaid eksponeerimise võimalusi- just selliseid lahendusi, mis annaks kampaaniale maksimaalse tulemuse. Eriolukorra ajal hüüdsime välja, et oleme paindlikumad kui kunagi varem, sest olukord ja turg nõuab seda. Meie suurimaks paindlikkuse näitajaks on piilarPLUS lahendus.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

OSTA PART JA TOETA SINAGI

Augustikuu lõpuni võib meie digitaalsetel pindadel silmata partide võistuujumist. Tegemist on heategevusliku kampaaniaga, mille eesmärgiks on teadvustada vähihaigete laste ja nende perede olukorda ning kutsuda ettevõtteid ja eraisikuid üles andma oma panust nende abistamiseks. Meie toetame seda kampaaniat- toeta ka sina ja osta part!

Loe rohkem