Uudised

Jutustus

Üks asukoht, kolm sõnumit!

Suvi läheneb ning inimesed veedavad aina enam aega õues liigeldes. Sel puhul soovime eriti rõhutada meie klassikalise reklaamformaadi- piilari olulisust. Tegu on rahvusvaheliselt tunnustatud formaadiga, mida kohtab terves Baltikumis. Loe seekordsest uudisest, mis muudab piilari ainulaadseks ning milleks seda kampaania sõnumi edastamisel eelistada.

Loe rohkem
Jutustus

Vali reklaamimiseks Travel Digital!

Hea meel on teatada, et meie Travel Digital-i võrku lisandusid kahe viimase kuu jooksul kolm uut ekraani! Loe allpoolt, kus ekraanid asuvad ning mis on selle toote eelised.

Loe rohkem
Jutustus

Erilisemad uued kliendid 2022. aastal

Uuel aastal on alati hea heita pilk möödunud saavutustele ja võtta kokku enim silma paistnud välimeedia kampaaniad. Sel korral keskendusime kampaaniate valikul uutele klientidele ning otsustasime tuua teieni neist 10 kõige meeldejäävamat.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Süsinikuneutraalne ettevõte aastaks 2030

Töötame pühendunult selle nimel, et 2030. aastaks oleksime süsinikuneutraalne ettevõte! Keskendudes oma süsiniku jalajäljele, edendame jätkusuutlikkust ja vähendame oma keskkonnamõju.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Uus tulija välimeedias – NOCCO

Meil on väga hea meel, et NOCCO valis oma esimese välimeedia kampaania koostööpartneriks just meid! NOCCO tegi oma kampaania veebruaris ning pindadest valis suurtahvlid ja City Spark digiekraanid. Kampaaniaga tutvustas ettevõte oma uut toodet ning sõnumit - "Sinu tulevik algab nüüd".

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

Miks valida digitaalne välimeedia?

DOOH ehk digitaalne välimeedia pakub kaasaegse turunduse ja majanduse lisandväärtuse ajastul reklaamijatele mitmeid suurepäraseid võimalusi. Tarbijad veedavad märkimisväärselt palju aega sotsiaalmeedias, nendel turgudel peavad aga brändid kõvasti vaeva nägema, et tarbijate tähelepanu võita. Seetõttu vajavad ettevõtted teistsugust lahendust kuidas oma sõnumit edastada ja oma kaubamärgi tuntust suurendada.

Loe rohkem