Uudised

Jutustus / TOOTED

ESIMENE LED-EKRAAN POPULAARSEL REIDI TEEL

Meie poolt on ka Reidi tee vallutatud täiesti uue digitaalse ekraaniga! Oleme õnnelikud, et oleme esimesed, kes saavad kõnetada nii suure liiklusega teelõiku. Uus toode CITY SPARK jääb silma nii autojuhtidele kui ka jalakäijatele, ratturitele!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

VÕIMALUSTEMAA -STORE DIGITAL

Meie toode STORE DIGITAL on kasvanud ! Prismades asuvad 67 ekraani ja mitmed digitaalsed reklaamkandjad poodide, ostukeskuste vahetusläheduses kõnetavad märkimisväärse koguse inimesi! Panime kirja mõned mõtted, milliseid sõnumeid on just nendel ekraanidel sobilik edastada.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

BONBON x suurtahvlid x piilar x urban digital

Meie mitmekesine tooteportfell ja reklaampindade asukohad võimaldavad kliendil reklaami toestada suunatud sihtgrupile soovitud asukohtades. Kombineerides erinevaid formaate jõuame soovitud inimesteni! Märtsikuus kasutas imeline pesubränd BONBON suurtahvleid, piilarit ja digitaalseid ekraane Tallinnas.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

RIMI KAMPAANIA-MAMMUTI PÄEVAD- TALLINNA PRÜGIKASTIPINDADEL

Tallinna prügikastivõrk võimaldab teostada suure katvuse ja tihedusega kampaaniat-kokku 1500 pinda! See unikaalne formaat on populaarne nii sotsiaal-, ürituste- kui ka kommertskampaaniate seas. Rimi kollane kampaania püüab inimeste pilke just õigel kõrgusel!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

SWEDBANK, LVM JA PRISMA VALISID PIILARPLUS LAHENDUSE

Piilarplus lahenduse korral on klientidel võimalus osta vaid piilari A- külge ehk külge, mis kogub välimeedia tööriista Outdoor Impact Cafase järgi enim kontakte. Selline lahendus annab kliendile võimalusele osta sama eelarve eest rohkem asukohti ja võita nii lausa 30% rohkem kontakte, sest esindatud on vaid A-külg. Detsembrikuus kasutasid sellist lahendust Swedbank, LVM Kinnisvara ja Prisma.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Kuidas tulla majanduskriisist välja võitjana?

Koroonaviirusest tingitud olukord paneb ettevõtteid mõtlema kas ja mil määral turundamisega jätkata. Leiame, et kindlasti on oluline just nüüd silma paista- eriline aeg pakub uusi võimalusi! Oluline on teada, et üldine turundus langeb, mis omakorda vähendab reklaamimüra. See teeb aga kestvad reklaamid veelgi efektiivsemaks.

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

Tallinna Bussijaama ekraan püüab reisijate pilke

Tallinna Bussijaamas läbi viidud loendused näitavad, et ekraani võimalike kontaktide arv nädalas on 30 000 (OTS-opportunity to see). Hoone on lühiajaliseks peatuskohaks nii kohalikele riigitasandil kui ka välisturistidele. Ekraan sobib erinevate reklaamide kuvamiseks just selle asukoha ja mitmekesise vaatajaskonna poolest! Tallinna Bussijaamahoones olev ekraan kuulub meie Travel Digitali paketti.

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

REKLAAMI TOODET SEAL, KUS INIMESED LIIGUVAD

Värsked uuringud näitavad, et inimesed liiguvad kaubanduskeskustes, toidupoodides ja apteekides tavapärases rütmis. Meie mitmekesine tootevalik aitab klientidel reklaamida end kohtades, kus inimesed liiguvad!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

ALEXELA KOHVI KUNST KESKLINNA ÜMARPIILARITES

Oktoobrikuu teisel nädalal tuli Alexela tänavatele kampaaniaga KOHVI KUNST. Kampaania raames kasutatakse kesklinna linnasambaid lausa kolmel erineval viisil. Eks see näitab selle formaadi mitmekülgsust ja suursugusust!

Loe rohkem