CLEAR CHANNEL ESTONIA VÕTAB JUBA KOLMANDAT KORDA OSA MUSTAST REEDEST
Tahame klientidele pakkuda alati parimat, seetõttu võtame sel aastal osa Musta Reede kampaaniast 24. novembril ja tutvustame suurepäraseid pakkumisi erinevatele formaatidele.
Tahame klientidele pakkuda alati parimat, seetõttu võtame sel aastal osa Musta Reede kampaaniast 24. novembril ja tutvustame suurepäraseid pakkumisi erinevatele formaatidele.
Sügis toob endaga kaasa palju uut, ka meil on Teile uudiseid. Meil on rõõm teatada, et oleme loonud uue Digi paketi (T) ALL INN! Valluta enda kampaaniaga terve Tallinn! Pakett hõlmab asukohti üle Tallinna, mis tagavad suure nähtavuse - 36 ekraani ning 2 129 536 kontaktide arvuga. Loe edasi lähemalt, kus ekraanid täpsemalt asuvad.
Tundsime huvi, mida arvab ChatGPT välimeediast ja miks peaks reklaamkampaanisse välimeediat kaasama. ChatGPT vastas, et reklaamkampaaniasse välimeedia kaasamine võib olla äärmiselt kasulik mitmel põhjusel:
Nüüd on võimalik veelgi rohkem pilke püüda, sest juunikuu alguses lisandus meil Travel Digital ekraanide võrku neli uut ekraani! Tegu on asukohtadega, mis kõnetavad inimesi ka pealinnast väljaspool. Loe järgnevalt, millised on need neli salapärast asukohta ning kuivõrd suur katvus on meie digitaalsetel ekraanidel üle Eesti kokku!
Suvi läheneb ning inimesed veedavad aina enam aega õues liigeldes. Sel puhul soovime eriti rõhutada meie klassikalise reklaamformaadi- piilari olulisust. Tegu on rahvusvaheliselt tunnustatud formaadiga, mida kohtab terves Baltikumis. Loe seekordsest uudisest, mis muudab piilari ainulaadseks ning milleks seda kampaania sõnumi edastamisel eelistada.
Hea meel on teatada, et meie Travel Digital-i võrku lisandusid kahe viimase kuu jooksul kolm uut ekraani! Loe allpoolt, kus ekraanid asuvad ning mis on selle toote eelised.
Uuel aastal on alati hea heita pilk möödunud saavutustele ja võtta kokku enim silma paistnud välimeedia kampaaniad. Sel korral keskendusime kampaaniate valikul uutele klientidele ning otsustasime tuua teieni neist 10 kõige meeldejäävamat.
Välimeedia on sel "tagasi kooli" hooajal parim lahendus. Inflatsioon avaldab survet perede eelarvetele, sellest tulenevalt on lapsevanemad säästudest ajendatud. Just need tarbijad otsivad välimeedia reklaame, et näha kust saavad nad sel aastal kõige rohkem kasu "tagasi kooli" kampaaniatega.
Suvi on lõpuks kohale jõudnud, inimesed veedavad järjest rohkem aega õues ja tänavatel. Google Mobility Report andmetel veedavad inimesed juba lausa 90% rohkem aega parkides!
Töötame pühendunult selle nimel, et 2030. aastaks oleksime süsinikuneutraalne ettevõte! Keskendudes oma süsiniku jalajäljele, edendame jätkusuutlikkust ja vähendame oma keskkonnamõju.