Uudised

Jutustus / INSPIRATSIOON

Süsinikuneutraalne ettevõte aastaks 2030

Töötame pühendunult selle nimel, et 2030. aastaks oleksime süsinikuneutraalne ettevõte! Keskendudes oma süsiniku jalajäljele, edendame jätkusuutlikkust ja vähendame oma keskkonnamõju.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Uus tulija välimeedias – NOCCO

Meil on väga hea meel, et NOCCO valis oma esimese välimeedia kampaania koostööpartneriks just meid! NOCCO tegi oma kampaania veebruaris ning pindadest valis suurtahvlid ja City Spark digiekraanid. Kampaaniaga tutvustas ettevõte oma uut toodet ning sõnumit - "Sinu tulevik algab nüüd".

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

Miks valida digitaalne välimeedia?

DOOH ehk digitaalne välimeedia pakub kaasaegse turunduse ja majanduse lisandväärtuse ajastul reklaamijatele mitmeid suurepäraseid võimalusi. Tarbijad veedavad märkimisväärselt palju aega sotsiaalmeedias, nendel turgudel peavad aga brändid kõvasti vaeva nägema, et tarbijate tähelepanu võita. Seetõttu vajavad ettevõtted teistsugust lahendust kuidas oma sõnumit edastada ja oma kaubamärgi tuntust suurendada.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

JÄTKUSUUTLIKKUSE JA INNOVATSIOONI OLULISUS KASVAB

20. septembril sai alguse Rimi jätkusuutlikkuse auhinna konkurss, mille eesmärgiks on tunnustada Baltimaade jätkusuutlikkuse suunanäitajaid ja tuua esile innovatsiooni kasvavat rolli selle saavutamisel. Ettevõtteid, organisatsioone, idufirmasid ja üksikisikuid kutsutakse esitama konkursile oma saavutusi kolmes erinevas kategoorias - keskkonnamõju, roheinnovatsioon ja muutuste saadikud.

Loe rohkem