5 SUUREPÄRAST PÕHJUST, MIKS SUVEL KASUTADA REKLAAMPINNANA PIILARIT
Piilarid esindavad klassikalist välimeedia formaati linnas ja on populaarsed tänu rahvusvahelisele tuntusele ja tõhususele.
Piilarid esindavad klassikalist välimeedia formaati linnas ja on populaarsed tänu rahvusvahelisele tuntusele ja tõhususele.
Lähenev suvi toob positiivset: piiranguid vähendatakse ja ettevõtted saavad taas uksi avada. 11.mai oli oluline päev muuseumitele ja näitustele- taas võib inimesi vastu võtta! Nii mõnigi muuseum ja näitus on seda juba teinud ja mitmed avavad uksed lähinädalatel. Juunikuu toob aga veelgi rohkem leevendusi- alates 1.juuni on lubatud avalikud üritused, sh kinoseansid, etendused, kontserdid, konverentsid, laadad ja festivalid.
OOH on platvorm brändidele. Tuleviku meedia osana on oluline, et oleme jätkusuutlikud. Meil on uhke tava töötada projektidega, mis lähevad kaugemale lihtsast reklaamimisest ja aitavad kohalikele kogukondadele midagi anda.
Oleme tänulikud, et olete meiega ja eeskujuks nii ka teistele! Kutsume ka teisi ettevõtteid taas välireklaami kasutama.
Anname teada, et meie TRAVEL DIGITALI võrku on lisandunud uus asukoht- Tallinna Bussijaam. Teadaolevalt on Tallinna Bussijaam peamine kaugliinibusside peatuskoht Tallinnas! Hoones sees olev digitaalne ekraan kõnetab nii Eesti piires sõite tegevaid inimesi kui ka väliskülalisi.
Lubasime, et meie digitaalsete ekraanide võrk laieneb. Nüüdseks on lisandunud 2 uut asukohta- 3 ekraani. Meloni Ärimaja seinal olev ekraan on ideaalne kõnetamaks inimest, kes liigub südalinnas töisel, poodlemise, puhkuse või lihtsalt ajaveetmise eesmärgil. Ekraan on suunatud Estonia puiestee poole, olles nii ka autojuhtidele märgatav. Toompuiestee 37 majas oleva Selveri eesruumi ja raudteejaama kassa vahetus läheduses olevad ekraanid on väga hästi märgatavad nii poe külastajatele kui ka reisijatele.
COVID 19 kriisi ajal otsustasid paljud ettevõtted radikaalsel moel vähendada turunduse eelarvet. Selline käitumine teeb need ettevõtted konkurentidele ja üldistele turumuutustele haavatavaks.
Vastavalt eriolukorrale on Clear Channel Estonia välja töötanud kaks uut tootepaketti- PARKIDE JA KERGLIIKLUSTEEDE ja ELUKOHA pakett. Pakettide koostamisel on arvestatud inimeste muutunud käitumisharjumusi. Nimelt viimase Google uuringu andmete põhjal on tõusnud inimeste liikumine parkides, kergliiklusteedel, spordiradadel ja kodude lähipiirkonnas. Neid käitumisharjumuste muutusi saab edukalt ära kasutada kampaania planeerimisel!
Clear Channel tõi Eesti turule supermarketite territooriumil oleva digitaalse reklaampindade võrgustiku, mis on Soomes juba aastaid väga kenasti toiminud. Toode kannab nime Store Digital.
Täna teeb Clear Channel koostööd näiteks Prisma Peremarketiga. Hetkeseisuga on kaasaegne digitaalsete reklaampindade võrgustik Store Digital olemas juba viies Tallinna hüpermarketis ja lisaks vanalinna supermarketis.
Ferratum Bank on juba kaks aastat koostöös Clear Channeliga valinud ühe oma reklaamikanalina prügikastidel reklaami kuvamise, eesmärgiga mõjutada linna puhtana hoidmist ja kogukonnale midagi tagasi anda. Reklaamikanalina prügikaste kasutades makstakse kastide tühjendamise eest ja suunatakse mahavõetud reklaamid ümbertöötlusse.