piilarPLUS TÄNAVAL- SWEDBANK ISIC-KAARDI KAMPAANIA
Alates augustikuust on klientidel võimalus kasutada piilarPLUS lahendust ja sellest heast võimalusest haaras kinni juba ka Swedbank, kes viib piilaritel läbi ISIC-kaardi koolikampaania.
Alates augustikuust on klientidel võimalus kasutada piilarPLUS lahendust ja sellest heast võimalusest haaras kinni juba ka Swedbank, kes viib piilaritel läbi ISIC-kaardi koolikampaania.
Septembrikuud alustame kahe uue asukohaga Tallinna kesklinnas. Hoolikalt valitud asukohad on silmatavad nii autoga liiklejatele kui ka jalakäijatele!
Maailm on muutumas ja oleme ka ettevõttena pidevalt arengus. Optimeerime staatiliste pindade võrku ja lisame tänavatele uusi digitaalseid ekraane ning samal ajal püüame leida klientidele parimaid eksponeerimise võimalusi- just selliseid lahendusi, mis annaks kampaaniale maksimaalse tulemuse. Eriolukorra ajal hüüdsime välja, et oleme paindlikumad kui kunagi varem, sest olukord ja turg nõuab seda. Meie suurimaks paindlikkuse näitajaks on piilarPLUS lahendus.
Augustikuu lõpuni võib meie digitaalsetel pindadel silmata partide võistuujumist. Tegemist on heategevusliku kampaaniaga, mille eesmärgiks on teadvustada vähihaigete laste ja nende perede olukorda ning kutsuda ettevõtteid ja eraisikuid üles andma oma panust nende abistamiseks. Meie toetame seda kampaaniat- toeta ka sina ja osta part!
Toome välja kaks huvitavat fakti, mille põhjal võib väita, et anname panuse keskkonna säästmisele.
Meie digitaalsete ekraanide võrk laieneb! Skandinaaviamaades populaarseks saanud digitaalset ekraani võib näha, kui sõita linnast Pirita suunas. Merivälja tee 22 seinal olev ekraan on ideaalses asukohas, sest kõnetab autojuhte ning vahetus läheduses olev bussijaam annab võimaluse ekraani silmata ka jalakäijatel.
Aasta alguses lisandus meie digitaalsete ekraanide võrku 2 ekraani, mis asuvad Tallinna raudteejaama hoones, olles silmatavad nii rongiga reisijatele kui ka toidupoe külastajatele. Nüüd saime kinnitust, et ekraanid on igati õiges kohas kõnetamaks paljusid inimesi!
Eriolukorra alguses hakkasime jälgima Googli poolt välja antud analüüsi, mis käsitleb inimeste liikumisharjumuste muutusi. Tänase seisuga võib öelda, et inimesed on tavapäraste "radade" juurde tagasi pöördunud. COVID- 19 tõttu muutunud liikumisharjumuste graafikutega saab tutvuda siin: https://www.google.com/covid19/mobility/
Meie suur eesmärk on arendada olemasolevat reklaampindade võrku ning samas leida ka uusi toredaid asukohti, et pakkuda klientidele veelgi rohkem võimalusi reklaami teostada. Rõõm on teatada, et oleme digitaalsete pindadega jõudnud heade mõtete linna- Tartusse! Meie esimene digitaalne pind väljaspool Tallinna asub ajaloolises Tartu turuhoones, Vabaduse pst 1.
Meil on uhke tava töötada projektidega, mis lähevad kaugemale lihtsast reklaamimisest ja aitavad kohalikele kogukondadele midagi anda. Toetame kunsti ja väljas liikumist! Perioodil 8.06-28.06 on võimalik osa saada Fotografiska Tallinn välinäitusest.