Uudised

Jutustus / TOOTED

UUED TOOTEPAKETID

Vastavalt eriolukorrale on Clear Channel Estonia välja töötanud kaks uut tootepaketti- PARKIDE JA KERGLIIKLUSTEEDE ja ELUKOHA pakett. Pakettide koostamisel on arvestatud inimeste muutunud käitumisharjumusi. Nimelt viimase Google uuringu andmete põhjal on tõusnud inimeste liikumine parkides, kergliiklusteedel, spordiradadel ja kodude lähipiirkonnas. Neid käitumisharjumuste muutusi saab edukalt ära kasutada kampaania planeerimisel!

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

UUS TOODE- STORE DIGITAL

Clear Channel tõi Eesti turule supermarketite territooriumil oleva digitaalse reklaampindade võrgustiku, mis on Soomes juba aastaid väga kenasti toiminud. Toode kannab nime Store Digital.
Täna teeb Clear Channel koostööd näiteks Prisma Peremarketiga. Hetkeseisuga on kaasaegne digitaalsete reklaampindade võrgustik Store Digital olemas juba viies Tallinna hüpermarketis ja lisaks vanalinna supermarketis.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Prügikaste saab kasutada reklaamikanalina

Ferratum Bank on juba kaks aastat koostöös Clear Channeliga valinud ühe oma reklaamikanalina prügikastidel reklaami kuvamise, eesmärgiga mõjutada linna puhtana hoidmist ja kogukonnale midagi tagasi anda. Reklaamikanalina prügikaste kasutades makstakse kastide tühjendamise eest ja suunatakse mahavõetud reklaamid ümbertöötlusse.

Loe rohkem