Vii oma bränd tänavatele – sinna kus tarbijad sind märkavad
Suvi on lõpuks kohale jõudnud, inimesed veedavad järjest rohkem aega õues ja tänavatel. Google Mobility Report andmetel veedavad inimesed juba lausa 90% rohkem aega parkides!
Suvi on lõpuks kohale jõudnud, inimesed veedavad järjest rohkem aega õues ja tänavatel. Google Mobility Report andmetel veedavad inimesed juba lausa 90% rohkem aega parkides!
Töötame pühendunult selle nimel, et 2030. aastaks oleksime süsinikuneutraalne ettevõte! Keskendudes oma süsiniku jalajäljele, edendame jätkusuutlikkust ja vähendame oma keskkonnamõju.
Meil on väga hea meel, et NOCCO valis oma esimese välimeedia kampaania koostööpartneriks just meid! NOCCO tegi oma kampaania veebruaris ning pindadest valis suurtahvlid ja City Spark digiekraanid. Kampaaniaga tutvustas ettevõte oma uut toodet ning sõnumit - "Sinu tulevik algab nüüd".
DOOH ehk digitaalne välimeedia pakub kaasaegse turunduse ja majanduse lisandväärtuse ajastul reklaamijatele mitmeid suurepäraseid võimalusi. Tarbijad veedavad märkimisväärselt palju aega sotsiaalmeedias, nendel turgudel peavad aga brändid kõvasti vaeva nägema, et tarbijate tähelepanu võita. Seetõttu vajavad ettevõtted teistsugust lahendust kuidas oma sõnumit edastada ja oma kaubamärgi tuntust suurendada.
Meie tooteportfelli on lisandunud uhiuus toode - Travel Wall Viru bus terminal! Kuus järjestikust 4x3m PVC-vaba bännerit suure külastatavusega Viru bussiterminalis.
Üks põnevaid kampaaniaid täis aasta on jälle seljataga. Võtame 2021. aasta ametlikult kokku, selleks oleme välja toonud kümme kampaaniat, mis möödunud aasta meie jaoks veelgi erilisemaks tegid.
Tahame klientidele pakkuda alati parimat, seetõttu võtame sel aastal osa Musta Reede kampaaniast 26. novembril ja tutvustame suurepäraseid pakkumisi erinevatele formaatidele.
Conservation International koos Clear Channeliga kuulutab välja globaalse kampaania "Kuula mind, kuni veel saad", et loodusel oleks hääl COP26-l ning inspireerida maailma juhte, delegaate ja inimesi üle kogu maailma mõistma, mis läheb kaduma, kui me loodust kaitsta ei suuda.
20. septembril sai alguse Rimi jätkusuutlikkuse auhinna konkurss, mille eesmärgiks on tunnustada Baltimaade jätkusuutlikkuse suunanäitajaid ja tuua esile innovatsiooni kasvavat rolli selle saavutamisel. Ettevõtteid, organisatsioone, idufirmasid ja üksikisikuid kutsutakse esitama konkursile oma saavutusi kolmes erinevas kategoorias - keskkonnamõju, roheinnovatsioon ja muutuste saadikud.
Hea meel, et meie Store Digitali võrk laieneb- nüüd võib digitaalseid ekraane silmata uues Linnamäe Prismas. Lasnamäe veerel asuva Prisma ekraanid annavad võimaluse kõnetada sealseid elanikke ja mõjutada nende ostuotsuseid.