alpro-002.jpg
Jutustus

Üks asukoht, kolm sõnumit!

Suvi läheneb ning inimesed veedavad aina enam aega õues liigeldes. Sel puhul soovime eriti rõhutada meie klassikalise reklaamformaadi- piilari olulisust. Tegu on rahvusvaheliselt tunnustatud formaadiga, mida kohtab terves Baltikumis. Loe seekordsest uudisest, mis muudab piilari ainulaadseks ning milleks seda kampaania sõnumi edastamisel eelistada.

Piilarid asuvad üheksas Eesti linnas

plr-kaart.png

Ülaltoodud kaardil on esindatud kogu meie piilarivõrk Eestis. Seda toodet kohtab üheksas linnas, suurim formaadi katvus on Tallinnas. Linnadest on veel esindatud Tartu, Narva, Haapsalu, Rakvere, Kohtla-Järve, Jõhvi, Narva-Jõesuu ja Sillamäe.

Näiteid viimastest kampaaniatest, kus on kasutatud kolme erinevat kujundust

Piilar armastab uusi tooteid! Hetkel kaunistab tänavaid Aura uute mullijookide kampaania, mis paistab eri sõnumitega silma igal kolmel piilari küljel. Pildil on näha, kuivõrd efektiivselt jõuab sõnum igast suunast tulevate liiklejateni. Asukohas liigub igapäevaselt nii jalakäijaid, rattureid, autosid kui ühistransporti, mis asetab piilari pilkupüüdvasse vaatevälja.

20230509-072504000-ios-scaled.jpg

Piilar armastab erksaid värve! Allpool on välja toodud aprillikuus tänavatel olnud Boost Casino kolme külje kampaania. Erk ja efektiivne värv koos kolme eri sõnumiga väärib igati klientide tunnustamist. Antud kampaania on näide sellest, kuidas loov lahendus võib linnapildis niivõrd palju pilke püüda!

20230509-084542052-ios-scaled.jpg

Piilar armastab olulisi sõnumeid! Viimastel piltidel on esindatud Tallinna lauluväljaku peasissekäigu ees paiknev piilar. Hetkel katab selle piilari külgi Viljandi Kultuuriakadeemia sisseastumiskampaania, mis kinnitab veelkord, kuivõrd efektiivselt on võimalik erinevaid kujundusi kolme külje vahel kombineerida.

20230511-080853509-ios.jpg

Põhjused, miks valida kampaania läbi viimiseks piilar

  • Paindlikkus – piilari 3 külge annavad võimaluse levitada 3 erinevat sõnumit ühes asukohas. Seeläbi on kujundused nähtavad erinevates punktides liiklevatele inimestele, kaasates nii autojuhte kui jalakäijaid.
  • Parimad asukohad – oleme oma piilarid planeerinud kohtadesse, kus inimesed igapäevaselt liiguvad. Seeläbi meelitab toode kliente 24 tundi ööpäevas seitsmel päeval nädalas.
  • Nähtavus – võttes arvesse, et kõige rohkem piilareid asub meil Eesti kolmes suurimas linnas, Tallinnas, Tartu ja Narvas, on potentsiaal köita ligi 560 000 elaniku pilke. Kas teadsid, et näiteks Narvas elab ligi 53 626 elanikku? (numbrid pärinevad siit).
  • Piilar armastab erilahendusi – nii tava -kui ümarpiilar annavad hulgaliselt mänguruumi effektsetele erilahendustele. Viimase puhul saad kampaania sõnumi viia raamidest välja ning tulla tänavatele millegi täiesti ainulaadsega.
  • Sobiv kõigile – see välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Aastaringselt võib reklaamkandjal näha nii kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- kui mitmeid muid kampaaniaid.

Meie projektijuhid aitavad valida just Sinu kampaania jaoks parimad asukohad! 

Kontakteeru julgelt! 

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee