kasilased-eckero-3.jpg
Jutustus / INSPIRATSIOON, TOOTED

Välimeedia aitab sinu brändil jõuda “tagasi kooli” kampaaniaga hinnatundlike tarbijateni

Välimeedia on sel "tagasi kooli" hooajal parim lahendus. Inflatsioon avaldab survet perede eelarvetele, sellest tulenevalt on lapsevanemad säästudest ajendatud. Just need tarbijad otsivad välimeedia reklaame, et näha kust saavad nad sel aastal kõige rohkem kasu "tagasi kooli" kampaaniatega.

Jõua edukalt "tagasi kooli" kampaania sihtrühmani

Välimeedia aitab brändidel jõuda “tagasi kooli” kampaania sihtrühmani, olenemata sellest, kus nad sel suvel viibivad. Sel suvel reisivad inimesed erakordselt palju, ja paljud nendest reisijatest on väärtusteadlikud tarbijad, kes mõtlevad juba “tagasi kooli” hooaja vajadustele.

Meie suurtahvlid on eriti hästi märgatavad just autoga reisijatele, kuid ka jalgratturitele ja jalakäijatele. Suurtahvlite asukohti pakume üle Eesti, mis annab võimaluse jõuda laiema sihtrühmani!

Laiendame järjest Travel Digital ekraanide võrku, kus on võimalik reisijate tähelepanu suurepäraselt püüda, kõige uuem kahepoolne ekraan asub Jõhvi bussijaamas.

acme-3.jpg

Välimeedia on üks kõige suuremat mõju avaldav reklaamiplatvorm

Välimeedia on sel koolihooajal brändidele täiuslik lahendus! Tänapäeva OOH on üks kuluefektiivsemaid ja kõige suuremat mõju avaldavaid reklaamiplatvorme, mis võimaldab pakkuda tarbijatele kaasahaaravaid ja meeldejäävaid kogemusi.

Kaasa kampaaniasse ka digiekraanid – 53% tarbijatest leiab, et digitaalne välimeedia annab neile kogu informatsiooni, mida nad ostuotsuse tegemisel vajavad.

fotografiska-2-scaled.jpg

“Tagasi kooli” kampaania sõnumi edastamiseks sobivad ülihästi ka piilarid, piilari 3 külge võimaldavad ühes asukohas edastada kolme erinevat toodet või sõnumit!

“Tagasi kooli” kampaania planeerimiseks võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee

Allikas:

Top 3 reasons brands should use OOH to reach value-conscious consumers for back-to-school, https://www.thedrum.com/profile/clear-channel-outdoor-america/news/top-3-reasons-brands-should-use-ooh-to-reach-value-conscious-consumers-for-back-to-school?utm_content=216766977&utm_medium=social&utm_source=facebook&hss_channel=fbp-337641709341&fbclid=IwAR0_JIsBx33p0Mqao2TulNpuxeXSYhL9U2Y7KWzYpkf2j92Vj6fQVaSGZMM