maailmakoristuspaev13-1.jpg
Jutustus

Erilisemad uued kliendid 2022. aastal

Uuel aastal on alati hea heita pilk möödunud saavutustele ja võtta kokku enim silma paistnud välimeedia kampaaniad. Sel korral keskendusime kampaaniate valikul uutele klientidele ning otsustasime tuua teieni neist 10 kõige meeldejäävamat.

TUI "Naudi puhkust LRS hotellides!"

Tallinna kesklinna ümarpiilaritel eksponeeritud TUI puhkuse kampaania märkamatuks kindlasti ei jäänud. Nähtavust tõstis suuresti jagatav sõnum ning tausta kaunistav õrn veebruarikuu lumi. Kes ei sooviks talvel ühte lõõgastavat soojamaareisi?

Soovid, et ka Sinu kampaania sõnum saaks meie valgustatud ümarpiilaritel edastatud? Uuri lisa SIIT.

tui-plry-10-copy.jpg

Nike talvejopede kampaania

Intense Growth Hub agentuuri koostööl valminud Nike kampaania oli meie Urban, Travel ja City Spark digitaalsetel pindadel veebruari lõpust kuni märtsi alguseni. Tänavatele tuldi sõnumiga, mis tekitas nii mõnelgi soovi minna poodi uut talvejopet soetama. Lisaks rabavale -50%-lisele sooduspakkumisele oldi leidlikult lähenetud ka roosakale värvitoonile, mis andis digiekraani kampaaniale omanäolise ilme.

nike-04.jpg

Tradehouse kaupluse ja veebipoe kampaania

Tradehouse meeskonna lennukate ideede tulemusena läbis nende visuaalne identiteet värskenduskuuri. Pilkupüüdev värviline kujundus kutsus inimesi uuenenud kauplusesse Nautica keskuses ja tegema mugavaid oste veebipoes. Kutset edastasime nii Tallinnas asuvatel piilaritel kui suurtahvlitel.

tradehouse-st-5.jpg

RigaLive "Jõulud Riias"

Tegemist oli väga vahva kampaaniaga, mida võis näha kõikidel meie digitaalsetel ekraanidel üle Eesti. Kas reklaam tekitas ka Sinus soovi pühade ajal Riiat külastada?

Aitäh Inspired agentuurile, kelle abil kampaania valmis!

Meie digitaalsete pindadega saate tutvuda SIIN.

rl2.jpg

Pandipakendi erilahendus "Panditops"

Suve alguses võis Tallinna kesklinnas Foorumi keskuse ees näha Pandipakendi erilahendusega ümarpiilarit. Ringmajandusele keskenduv kampaania püüdis möödujate tähelepanu ühel kesklinna kõige tihedama liiklusega ristmikul. Meil on väga hea meel, kui kliendid kasutavad olulise sõnumi edastamiseks niivõrd loovat lähenemist!

pandi1.jpg

IKEA "Tõeline IKEA elamus"

Eelmisel aastal avati Eestis esimene maailmas laialt tuntud IKEA mööbli- ja kodusisustuskeskus. Sellele eelnevalt võis kampaaniat meie piilaritel näha nii Tallinna kesklinnas, Lasnamäel, Nõmmel, Pirital kui Kristiines. IKEA reklaamis kajastusid soodsad hinnad ja saabuv avamiskuupäev, mis andsid sihtrühmale võimaluse külastust juba varakult ette planeerida. Meie piilarivõrk sobib ideaalselt teavituskampaania läbiviimiseks!

Kampaania planeerimisel oli suur roll Initiative agentuuril. Täname tehtud töö eest!

ikea4.jpg

Let´s Do It World "Maailmakoristuspäev 2022"

Peame enda ettevõttes heategevust äärmiselt oluliseks, mistõttu oli meil väga hea meel levitada Maailmakoristuspäeva kampaaniat. Huvitav fakt: aktsioon sai alguse 2018. aastal Eestis! Iga aastaga on osalejate protsent oluliselt suurenenud ning selle aasta septembris saad kaasa lüüa ka Sina! Ühiselt tegutsedes saame keskkonnaprobleemidest jagu!

#platformforgood

maailmakoristuspaev9-1.jpg

Caparol "Hinga vabalt"

Caparol-i kampaania tuletas kõigile meelde, kuivõrd vajalik on remonditöödel kasutada tervist mittekahjustavat ehitusvärvi. Suurtahvlid kombineerituna meie digitaalsete pindadega andis võimaluse veelgi rohkemate inimesteni jõuda!

Uuri lisa meie suurtahvlite kohta SIIT.

caparol3.jpg

Qvalitas digikliiniku kampaania

Augustis kaunistas Tartu maantee läbimurret imeilus Qvalitas-e kampaania, mis koosnes neljast kujundusest ja osutus selles asukohas vägagi efektseks. Digikliiniku rakenduse kohta teadlikkust levitav kampaania haaras pilke nii jalakäijate kui autojuhtide seas. Tartu mnt läbimurre annab võimaluse reklaamsõnumit eriti eriliselt edastada!

Lisainfo Tartu mnt läbimurde kohta SIIN.

qvalitas-2.jpg

Solarise jõulukampaania

Solaris tuli detsembris tänavatele stiilse kujundusega, mille põhieesmärk oli meelitada inimesi enne jõulupühi veel viimaseid sisseoste tegema. Ümarpiilari külgedel olid esindatud kõik kampaania kolm kujundust, mis andsid võimaluse pilke püüda eri suunadest tulevatele inimestele. Kampaania valmis koostöös agentuuriga Mediabroker. Täname!

solaris6-1-copy.jpg

Oleme väga tänulikud kõikidele klientidele suurepäraste kampaaniate eest!

Loe välireklaami võimalustest lähemalt siit.

Küsimuste ja soovide korral võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee