traveldigi2.jpg
Jutustus

Vali reklaamimiseks Travel Digital!

Hea meel on teatada, et meie Travel Digital-i võrku lisandusid kahe viimase kuu jooksul kolm uut ekraani! Loe allpoolt, kus ekraanid asuvad ning mis on selle toote eelised.

Travel Digital-i võrk Eestis

travel-digital-kuressaarega.jpg

Ülaltoodud kaardil on visualiseeritud kogu meie Travel Digital-i võrk. Sellised digitaalsed ekraanid on esindatud:

  • Tallinnas
  • Tartus
  • Rakveres
  • Jõhvis
  • Narvas

Kahe viimasel kuu jooksul lisandusid 1,43 x 0,81 m mõõtudega ekraanid Tartu bussijaama ning Narva -ja Tartu raudteejaamadesse.

Tartu bussijaam - Soola tänava poolsel seinal

tarrtt.jpg

Narva raudteejaam

narva.jpg

Kuna tegemist on Eesti kolmanda suurima linnaga, on raudtejaamas igapäevaselt palju liikumist. On nii neid, kes rongilt väljuvad ning jaamas rongi saabumist ootavad. Seega on ekraan kõigile nähtav!

Tartu raudteejaam

tarturaudtee.jpg

Sarnaselt eelnevale asukohale, on raudtejaam koht, kus liigub päeva jooksul suur hulk inimesi. Seetõttu oleme paigaldanud Travel Digital-i ekraani kõige aktiivsemale kohale - välisukse -ja kassavahelisele alale.

Milleks valida kampaania sõnumi edastamiseks Travel Digital?

  • Asukoht: ekraanid asuvad kohtades, kus on pidevas liikumises olevad inimesed, näiteks bussi -ja raudteejaamad.
  • Laiahaardelisus: Travel Digital-i ekraanidel on võimalik silma paista nii Tallinnas, Tartus, Rakveres, Jõhvis kui Narvas.
  • Uudsus ja paindlikkus: digitaalsed reklaampinnad on tuntud oma modernsuse poolest. Kampaania planeerimisel on rohkem võimalusi loominguks ning lisaks saab kasutada liikuvat pilti.
  • Ekraanide hulk: Viru keskuse bussiterminalis saab pilke püüda koguni 9 ekraanil! Kokku on meie Travel Digital-i võrgus 21 ekraani.

Staatiline reklaam võib edastada vaid üksiku sõnumi või väikese osa kampaania sisust. Digitaalse ekraani abil saate aga edastada loo. Kui esimene slaid võib olla seotud tarbijaprobleemiga, siis saab järgmine selgitada, kuidas teie toode võib selle vastu aidata. Digitaalne ekraan võimaldab luua video ettevõtte kaupade kasutamise kohta ja seejärel rääkida tarbijatele, kuidas nad saavad ostu sooritada. See on võimas meetod tarbijate suunamiseks. Video selgitab täpselt lahti protsessi, miks peaksid kliendid just teie ettevõtte teenuseid kasutama.

Rohkem infot uue toote ja selle broneerimise kohta saad meie projektijuhtidelt:

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee

Allikas: https://www.clearchannel.co.uk/latest/dooh-advertising-explained-what-are-the-benefits