Tooted

Viime oma toodete abil kaubamärgid inimesteni ajal, mil nad on kodust väljas

Vaata meie tooteid

clear-channel-estonia-euronics-digital-reidi-1.jpg

Oleme sisenenud digitalimaailma, et pakkuda kliendile veelgi mitmekesisemaid võimalusi reklaami teostamiseks!

tele2-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Piilarid esindavad klassikalist välimeedia formaati linnas. Antud formaat on suunatud autojuhtidele, ühistranspordiga reisijatele ja jalakäijatele ning ükski muu formaat ei ole nähtavuse ja esinemissageduse seisukohast tõhusamaks osutunud. Teie sõnumi maksimaalseks edastamiseks oleme nad paigaldanud väljakutele, olulisematele ristmikele, bussipeatuste juurde, kõnniteedele ja paljude muude avalike kohtade lähedusse. Piilari formaati pakume üheksas Eesti linnas: Tallinn, Tartu, Narva, Haapsalu, Kohtla-Järve, Jõhvi, Sillamäe, Narva-Jõesuu ja Rakvere. Seest valgustatud ja rahvusvaheliselt tuntud ümarpiilareid võib leida Tallinnas. Formaat on südalinnakeskne ja seest tühi, mis annab võimaluse teostada mitmekülgseid erilahendusi.

4-1.jpg

Suurtahvlid on Clear Channeli kõige suurema levikuga reklaamformaat Eestis. Täna suudame pakkuda reklaamtahvleid kümnes linnas. Nimetatud formaat katab antud linnades kõige olulisemaid teid, liiklussõlmi ja ühistarnspordiliine. Kiire majandusareng on toonud endaga kaasa kiiresti kasvava autode hulga ning seetõttu veedavad inimesed liiklusummikutes üha rohkem aega. Suurtahvlite abil on võimalik väga efektiivselt jõuda ratastel auditooriumini, sest antud formaat asub autoga liikleja suhtes silmade kõrgusel. Samuti on suurtahvel populaarne formaat erilahenduste läbiviimisel. Linnad, kus on esindatud suurtahvli formaat: Tallinn, Tartu, Narva, Haapsalu, Võru, Kuressaare, Rakvere,Kohtla-Järve, Jõhvi ja Sillamäe.

dscf0836.jpg

Välireklaam on linnamaastiku loomulik osa. Reklaamijana saate maksimeerida oma nähtavust võimsa suhtluse abil võimalusega jõuda suure hulga inimesteni. Sihtrühmani jõudmiseks loominguliselt ja parimate tulemuste saavutamiseks saab kaasaegse tehnoloogia abil klassikalisi kampaaniaid kombineerida digitaalsete ja interaktiivsetega. Oleme seal, kus ostujõud on suurim. Tehke oma valik geograafia, demograafia või käitumise alusel.