bose-plrt1.jpg
Jutustus / INSPIRATSIOON

Bose Eesti- UUS TULIJA AUGUSTIKUUS

Meil on äärmiselt hea meel, kui sellel keerulisel ajal jõuavad meieni uued kliendid, kes usuvad välimeediasse ja on nõus meie pindu kasutama. Bose Eesti tegi välimeedia kampaania augustikuus, kasutades pindadest formaati Tartu mnt läbimurre ja digitaalsete ekraanide võrku Tallinnas, Tartus. Peale kevadist eriolukorda võib märgata ettevaatlikust ettevõtete seas, kuid Bose leidis, et oluline on hoopis seda perioodi ära kasutada ja silma paista. Tõsi - silma ta paistis!

Meeldis asukoht  ja see et meie lahedus sobis sinna väga hästi. Asjaajamine oli meeldiv ja professionaalne.Tervikuna jäime kampaaniaga rahule” – Bose Eesti esindaja –

Tartu mnt läbimurde augustikuu nädala kontaktide arv on 1 145 081 (Outdoor Impact Cafas)

VÄLIMEEDIA SUURENDAB KAUBAMÄRGI TUNTUST

Hääleosa suurendamine või säilitamine on turuosa saavutamisel kindel strateegia.Tuntuse suurendamiseks tuleb olla kohal, kui teisi ei ole ja levitada oma brändi sõnumit. Hääleosa saavutamine võib hetkel olla odavam kui tavaliselt, sest konkurendid on oma eelarveid kärpinud. Kas teadsid, et välimeedia mõjutab inimesi ajal, kui nende meeled on kõige rohkem avatud endasse uut infot võtma?

Kui tunned, et soovid ka just välimeedias pilke püüda, siis võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann, M +372 555 62200, E frednagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna, M +372 585 86059, E raunoparna@clearchannel.ee