zoo-14.jpg
Jutustus / INSPIRATSIOON

Vii oma bränd tänavatele – sinna kus tarbijad sind märkavad

Suvi on lõpuks kohale jõudnud, inimesed veedavad järjest rohkem aega õues ja tänavatel. Google Mobility Report andmetel veedavad inimesed juba lausa 90% rohkem aega parkides!

est.jpg

Liikumisharjumuste muutustega saab tutvuda siin: https://www.google.com/covid19/mobility/<br />
Allikas: COVID-19 kogukonna liikumisaruanne, 12. juuni 2022

Inimesed veedavad suvel rohkem aega väljas

Suvel veedavad inimesed vähem aega kodus ning liiguvad rohkem ringi just õues ja tänavatel. Välimeediat peetakse tänavapildi loomulikuks osaks, kus brände ja ettevõtteid kohtab tarbija positiivse ja avatud mõtteviisiga. Seega on suvi just õige aeg oma bränd välimeedia abil tänavatele viia!

Loe siit, miks suvel reklaampinnana piilarit kasutada!

Inspiratsiooni kogu juba sel suvel tänavapildis olnud kampaaniatest:

farmi-01.jpg

Farmi kampaania piilaritel

clear-channel-valimeedia-valireklaam-1.jpg

Premia kampaania digiekraanidel

clear-channel-valimeedia-valireklaam-2.jpg

Estonian Theatrical Distribution ja Transpordiamet meie suurtahvlitel

alecoq-11.jpg

A. Le Coq kampaania meie ümarpiilaritel ja piilaritel

Suvise kampaania planeerimiseks võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee