nocco-01.jpg
Jutustus / INSPIRATSIOON

Uus tulija välimeedias – NOCCO

Meil on väga hea meel, et NOCCO valis oma esimese välimeedia kampaania koostööpartneriks just meid! NOCCO tegi oma kampaania veebruaris ning pindadest valis suurtahvlid ja City Spark digiekraanid. Kampaaniaga tutvustas ettevõte oma uut toodet ning sõnumit - "Sinu tulevik algab nüüd".

nocco-001.jpg

Kliendirahulolu on meie jaoks väga oluline

Meie jaoks on kliendirahulolu tähtis, kuna NOCCO-ga varasem koostöö puudus siis tahtsime ka muidugi teada kuidas klient kampaaniaga rahule jäi. Sellest tulenevalt oli meil suur rõõm kuulda, et klient jäi koostööga väga rahule!

“Eriti meeldis näha, kuidas NOCCO Tallinna tänavad vallutas!” Annika Vokksepp, GKR Trade turundusspetsialist

Lisaks meeldis kliendile väga ka laialdane valik suurtahvlite pindu üle Tallinna ning võimalus valida endale meelepärased asukohad. Lisaks suurtahvlitele kasutati ka City Spark digitaalseid ekraane, läbi mille sai NOCCO enda brändi omapära ka läbi videopildi näidata.

Digiekraanide kaasamine staatilisse välimeedia kampaaniasse muudab kampaaniat ka märgatavalt tõhusamaks! Ühendkuningriikides läbi viidud uuringu kohaselt suurendab digiekraanide kampaaniasse kaasamine bränditeadlikkust 31% ja kampaania sõnumi levikut 61%.

ibu-nocco-02.jpg

Kuidas siduda välimeedia kampaania digiturundusega?

NOCCO leidis ka viisi kuidas siduda välimeedia kampaania digiturundusega ning kaasata seeläbi kampaaniasse ka oma olemasolevad fännid. Välimeedia on suurepärane viis uute klientide leidmiseks, kuid brändide jaoks on oluline hoida ja väärtustada ka juba olemasolevaid kliente.

GKR Trade turundusspetsialisti sõnul on üheks suurimaks NOCCO väärtuseks inimesed ehk kõik NOCCO fännid, kes nende tooteid igapäevaselt tarbivad ja kes jagavad nendega samu väärtusi trenni, tervisliku eluviisi ja eesmärkide täitmise osas. Sotsiaalmeedia jälgijaskonna kaasamiseks korraldasid nad lõbusa aktiviteedi, kus inimene pidi märkama NOCCO plakatit Tallinnas ning jagama sellest pilti enda sotsiaalmeedias. Kõikide jagajate vahel loositi välja terve nädala vältel kingitusi.

nocco-08.jpg

“NOCCO jaoks on oluline motiveerida ja inspireerida kõiki inimesi, kes soovivad oma eesmärke täita, olgu see siis jõusaalis, jalgpalliplatsil, kontoris või hoopis mujal. Nagu NOCCO välimeedia sõnum ütles – Sinu tulevik algab nüüd!” Annika Vokksepp, GKR Trade turundusspetsialist

Musta reede pakkumine

NOCCO tegi oma kampaania seoses meie Musta Reede pakkumistega, millest on nad huvitatud kindlasti ka järgmisel korral. Kui ka sina soovid olla esimeste seas, kes Musta Reede pakkumistest kuuleb, siis liitu meie uudiskirjaga ja ära maga võimalust maha!

Küsimuste ja soovide korral võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee

Allikas: Clear Channel: Adshel Live    The Dynamic Difference (2016)