bingoloto.jpg
Jutustus / TOOTED

UUS TOODE- STORE DIGITAL

Clear Channel tõi Eesti turule supermarketite territooriumil oleva digitaalse reklaampindade võrgustiku, mis on Soomes juba aastaid väga kenasti toiminud. Toode kannab nime Store Digital.
Täna teeb Clear Channel koostööd näiteks Prisma Peremarketiga. Hetkeseisuga on kaasaegne digitaalsete reklaampindade võrgustik Store Digital olemas juba viies Tallinna hüpermarketis ja lisaks vanalinna supermarketis.

Ostuotsuseid on võimalik mõjutada

Eestlane käib poes tihti. Seda illustreerib kontaktide arv, mis on nädalas ligi 2 miljonit. Just nii palju on silmapaare, kes Store Digitali võrgustikus täna teie sõnumit näevad. Aastas pakub tänane 5 kauplusega võrgustik kokku ligikaudu 15 miljonit kontakti. Kaupluste võrgustik laieneb peagi.

Tarbijakäitumise uuringud näitavad, et peaaegu 70% ostuotsustest sünnivad kaupluses vahetult enne ostu sooritamist. Atraktiivsed reklaampinnad kaupluses sees pakuvad reklaamijale võimaluse ostuotsuseid õigel hetkel mõjutada.

Kas teadsid, et

– 68% toidukauba ostuotsustest on ette planeerimata;

– kaheksal inimesel kümnest ei ole toidupoodi sisenedes kaasas ostunimekirja;

– ostu sooritaja on avatud ja suuresti mõjutatav vahetust reklaamisõnumist.

Läbimõeldud paigutus tagab nähtavuse

Ekraanid on paigutatud selliselt, et kõik kaupluse külastajad sõnumeid näeksid. Enamjaolt kasutatakse 86-tolliseid ekraane, mis on Eesti suurimad sisepindade võrgustikus kasutusel olevad ekraanid.

Reklaamsõnumite edastamine on võimalik 10-sekundilise klipina maksimaalselt 70-sekundilises tsüklis. Sõnumit esitatakse kõikidel ekraanidel, full paketi puhul näidatakse seda igas tsüklis ja half paketi puhul igas teises tsüklis.

Õigel ajal õiges kohas

Soomes läbi viidud kampaaniate järeluuringus selgus, et 86% kaupluste külastajatest on märganud mõnda Store Digitali võrgustikus esitatud sõnumit.

Seega on antud reklaampindade võrgustik reklaamijatele kasulik kahel moel. Esiteks on mõistlik sinna laiendada oma toodete reklaamikampaaniaid, kuna sihtrühm on õige. Teiseks on see kanal hea lahendus müügiedendussõnumite edastamiseks stiilis ”kas sa kohukest juba võtsid”, et poes olevale inimesele meenutada, mida veel ostukorvi lisada võiks. Store Digitali kanalit kasutades saate olla tarbija ostuotsuse mõjutamisele lähemal kui kunagi varem.

Store Digital annab võimaluse esitada oma sõnum õiges kanalis, õigel momendil ja õiges asukohas.