tai-selge-5-scaled.jpg
Jutustus / INSPIRATSIOON

TAGASI TÄNAVATELE NAASMISE PLANEERIMINE

OOH on platvorm brändidele. Tuleviku meedia osana on oluline, et oleme jätkusuutlikud. Meil on uhke tava töötada projektidega, mis lähevad kaugemale lihtsast reklaamimisest ja aitavad kohalikele kogukondadele midagi anda.

PANDEEMILINE KULTUUR

Ajalugu on näidanud, et suurte rahvusvaheliste kriiside ajal muutuvad inimeste hoiakud ja käitumised.  Clear Channel vaatab kriisi läbi kolme olulisema osa: vastupidamine, tagasitulek ja taaselustamine. 

picture1.jpg

ÄRA SATU PAANIKASSE!

Turunduse põhialused ei ole muutunud. Kriisi taandudes võiksid turundajad arvesse võtta brändide strateegiaid, mis varemalt töötasid, kuid peaksid ka läbi vaatama pandeemia kaudu arenenud meediatrende. 

MIKS VÄLIMEEDIA?

Olulisemad märksõnad on ULATUS ja AKTIVEERIMINE. Välimeedia parendab brändi osakaalu potentsiaalsete ostjate seas ning annab tõenäoliselt tõuke viimasele ostuotsusele. 

tele.jpg

VÄLIMEEDIA SUURENDAB KAUBAMÄRGI TUNTUST

Hääleosa suurendamine või säilitamine on turuosa saavutamisel kindel strateegia.Tuntuse suurendamiseks tuleb olla kohal, kui teisi ei ole ja levitada oma brändi sõnumit. Hääleosa saavutamine võib hetkel olla odavam kui tavaliselt, sest konkurendid on oma eelarveid kärpinud. Hiljutine uuring tõi välja, et 67% on ostnud eriolukorra ajal uue toote ja seda tänu selle brändi käitumisele

„When others go quiet, your voice gets louder”.

haale.jpg
varska6-1-scaled.jpg

Clear Channeli tooteportfell on välja töötatud reklaamijate vajadustele vastavalt!

KASVATA USALDUST

Kunagi ei ole brändi väärtused olnud olulisemad kui praegu! Inimesed otsivad täpseid, usaldusväärseid, usutavate uudiste ja nõuannete allikaid.

protsen.jpg

Kas teadsid, et välimeedia mõjutab inimesi ajal, kui nende meeled on kõige rohkem avatud endasse uut infot võtma? 

CLEAR CHANNELIL ON MITMEID PAINDLIKKE TINGIMUSI, MIS AITAVAD ETTEVÕTETEL KASVADA TAGASITULEKU ETAPIS:

-SUUREMAD SOODUSTUSED EKSPONEERIMISELT​

-PAINDLIKUMAD TEENUSE OSUTAMISE TINGIMUSED (PAIGALDUS)​

-SUUREM ASUKOHAVALIK​

-VASTAVALT INIMESTE LIIKUMISELE VÄLJA TÖÖTATUD PAKETID (PARKIDE- JA KERGLIIKLUSTEEDE, ELUKOHA PAKETT)

-VAHETU NÕUSTAMINE JA TUGI KAMPAANIA PLANEERIMISEL

Kindlasti ei tohi ära unustada Tallinna linna 50% reklaamimaksu soodustust. Miks mitte seda head võimalust ära kasutada!

MEIE AITAME TEIL TULLA UUESTI TÄNAVATELE

Vastame hea meelega kõikidele küsimustele ja soovidele:

Fred Nagelmann, M +372 555 62200, E frednagelmann@clearchannel.ee

Toini Peips, M +372 53727799, E Toini.Peips@ClearChannel.ee

Rauno Pärna, M +372 585 86059, E raunoparna@clearchannel.ee

Allikad:

Binet and Field, The Long and the Short of It, 2013,Binet and Field, Marketing in the Era of Accountabillity and Effectiveness in Context, Edelman Trust Barometer, COVID19, 2020; Talon benchmark data; IPA databank & Rapport: campaigns used 15%+ of media budget in OOH; Ofcom, Toluna, Strongly Agree / Agree respondants, http://view.ceros.com/clear-channel/return-to-ooh/p/1?utm_campaign=NAT+-+Research+%26+Insight&utm_content=oktopost_linkedin&utm_medium=social_UI&utm_source=linkedin&fbclid=IwAR3ypMB6Vk1aBa7kTeUhPU-V2DDM4cn4nJbLniPo2LH8qZ07E8mBW7viuEY