SWEDBANK, LVM JA PRISMA VALISID PIILARPLUS LAHENDUSE
Piilarplus lahenduse korral on klientidel võimalus osta vaid piilari A- külge ehk külge, mis kogub välimeedia tööriista Outdoor Impact Cafase järgi enim kontakte. Selline lahendus annab kliendile võimalusele osta sama eelarve eest rohkem asukohti ja võita nii lausa 30% rohkem kontakte, sest esindatud on vaid A-külg. Detsembrikuus kasutasid sellist lahendust Swedbank, LVM Kinnisvara ja Prisma.
Swedbank "Armastan aidata" kampaania
LVM Kinnisvara " Tahad müügist maksimumi?" kampaania
Prisma " Lai valik kingitusi igaühele" kampaania
Rahvusvaheliselt tuntud piilar on üks klientide lemmikformaate. PiilarPLUS lahendusega aga näitame, kuidas on võimalik piilarist maksimum võtta. Soovime, et meie kliendid oleksid veelgi rahulolevamad ja saaksid üht külge ostes asukohtade poolest suuremat kampaaniat läbi viia. Välimeedia mõõdupuuks on kontaktid ja sellise lahenduse korral on kontaktide arv märkimisväärne.
Rohkem infot ja pakkumist küsi meie projektijuhtidelt või info@clearchannel.ee