varska6-3.jpg
Jutustus / TOOTED

REKLAAMI TOODET SEAL, KUS INIMESED LIIGUVAD

Värsked uuringud näitavad, et inimesed liiguvad kaubanduskeskustes, toidupoodides ja apteekides tavapärases rütmis. Meie mitmekesine tootevalik aitab klientidel reklaamida end kohtades, kus inimesed liiguvad!

Google Mobility Report ja Kantar Emor

Google Mobility Report annab infot inimeste liikumisharjumuste muutuse kohta COVID-19 ajal. Iganädalaselt uuenevat infot saame ära kasutada reklaami planeerimisel. 16.10.20 andmed näitavad, et inimesed külastavad Harjumaal toidupoode ja apteeke isegi 2 % võrra rohkem kui 4.09.2020. Miks mitte püüda just toidupoodides käivate inimeste pilke!

Samuti toob Kantar Emor värske kaubanduskeskuste trendiuuring välja, et enamikus keskustes on kahe kuu jooksul käinud sama palju inimesi kui eelmisel aastal.

Prisma poodide ekraanid x Rimi hologramm

Meie Store Digitali pakett annab võimaluse teha reklaami üle Eesti Prisma Peremarketites ja Hyper Rimi poodides. 9-s Prisma poes on kokku 67  suuremõõtmelist ekraani, mis sobivad ideaalselt mõjutamaks viimast ostuotsust. Ole oma tootega õige kohas!

Kevadel lisandus meie tootevalikusse 3D digital hologramm- toode, mis annab klientidele võimaluse toidupoodides  oma toodetega eristuda ja positiivseid emotsioone luua! 100 hologrammseadet asuvad 17-s poes üle Eesti. Kombineerides kaht erinevat toodet on võimalik saada veelgi suurem katvus kõnetamaks just ostlejaid. 

Store Digitali kanalit kasutades saate olla tarbija ostuotsuse mõjutamisele lähemal kui kunagi varem.

Uuri võimalusi meie parimatelt projektijuhtidelt:

Fred Nagelmann, M +372 555 62200, E fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna, M +372 585 86059, E raunoparna@clearchannel.ee

Allikad: 

https://www.kantaremor.ee/pressiteated/ulemiste-keskus-pusib-tallinna-populaarseima-kaubanduskeskusena/

https://www.google.com/covid19/mobility/