PIILAR
Jutustus / TOOTED

MITU HEAD PÕHJUST, MIKS VALITAKSE REKLAAMI EDASTAMISEKS PIILAR

Oleme uhked, et meie tooteportfellis on nii suur ja mitmekesine valik reklaamkandjaid, kuid eriti õnnelikud oleme klassikalise välimeedia esindaja- piilari üle. Teie sõnumi maksimaalseks edastamiseks oleme piilarid paigaldanud väljakutele, olulisematele ristmikele, bussipeatuste juurde, kõnniteedele ja paljude muude avalike kohtade lähedusse. Oluline on ära märkida, et tegu on rahvusvaheliselt tuntud formaadiga, näiteks leiab piilareid Eestis, Lätis ja Leedus.

Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasuks.

  • See välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Nii võib aastaringi näha  reklaamkandjal kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- ja mitmeid muid kampaaniaid.
  • Läbi aastate on meie piilaritel sotsiaalkampaaniaid läbi viinud Eesti Haigekassa. Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist Taisi Kõiv ütleb, et piilari formaat annab võimaluse oma sõnumit igas ilmakaares edastada, kus oma osa saavad enamasti nii autojuhid, kuid samal ajal ka jalakäijad.
  • Piilari 3 külge annavad võimaluse levitada 3 erinevat sõnumit ühes asukohas.
  • Võimalus teostada üle-eestilist kampaaniat, sest piilaritega oleme esindatud Tallinnas, Tartus, Narvas, Haapsalus, Rakveres, Kohtla-Järvel, Jõhvis, Narva-Jõesuus, Sillamäel​.
  • Tallinna 127- (tavapiilar 73 , ümarpiilar 54) asukohaga piilarivõrk annab võimaluse teha tihedat ülelinna kampaaniat. Massiivsed ja valgustatud kesklinnakesksed ümarpiilarid toetavad kenasti tavapiilari lihtsat, kuid tõhusat, formaati.

Outdoor Impact programmi järgi kõnetab Tallinna piilarivõrk 97,8 % inimestest!

  • Formaadi suurus on ideaalne erinevate sõnumite edastamiseks. Piilarite katvus on väga hea, kui rääkida Tallinnast, siis igas linnaosas on alati olnud väga hea katvus.“ Taisi Kõiv, Eesti Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist
  • Piilari puhul on kandjast 95% reklaamiosa– see teeb reklaami veelgi efektiivsemaks.
  • Piilari üheks suureks plussiks on ka see, et sel formaadil puudub pime nurk. See tähendab, et osa kandjast on alati näha.
piilar-puudub-pime-nurk.jpg
  • Igati hea formaat erilahenduste teostamiseks

Piilarivõrk võimaldab levitada olulist sõnumit just sellistes asukohtades, kus inimesed liiguvad! Hoolikalt valitud punktid tagavad selle, et kampaania sõnum jõuaks võimalikult paljude inimesteni.

Kui soovid just meie pindadel sõnumit levitada, siis võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann, M +372 555 62200, E fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna, M +372 585 86059, E rauno.parna@clearchannel.ee