Miks valida digitaalne välimeedia?
DOOH ehk digitaalne välimeedia pakub kaasaegse turunduse ja majanduse lisandväärtuse ajastul reklaamijatele mitmeid suurepäraseid võimalusi. Tarbijad veedavad märkimisväärselt palju aega sotsiaalmeedias, nendel turgudel peavad aga brändid kõvasti vaeva nägema, et tarbijate tähelepanu võita. Seetõttu vajavad ettevõtted teistsugust lahendust kuidas oma sõnumit edastada ja oma kaubamärgi tuntust suurendada.
Sikupilli Prismas asuv digiekraan
Mis on digitaalne välimeedia?
Välimeedia ei sega inimeste toimetusi, sellest tulenevalt peetakse seda tänavapildi loomulikuks osaks. Brände ja ettevõtteid kohtab positiivse ja avatud mõtteviisiga linnade parimates ja silmapaistvamates kohtades.
Meie digitaalsed pinnad asuvad Tallinnas, Tartus ja Narvas. Digitaalseid ekraane leiab nii kesklinna tänavatelt, kui ka bussijaamadest, ostukeskustest ja tiheda liiklusega teede äärest.
Reidi teel asuv City Spark digiekraan
Jõua laiema vaatajaskonnani
Tarbijad ei tugine teabe otsimisel enam ainult traditsioonilisele meediale, mistõttu on ettevõtete jaoks tarbijani jõudmine veelgi keerulisem. Näiteks on veebiuudiste populaarsus kõigutanud trükiajalehtede positsiooni ning voogedastusteenuste eest tasumine võimaldab vaadata lemmiksarju ja -filme ilma reklaamideta.
Digitaalse välireklaamiga on võimalik jõuda tarbijateni siis, kui nad on liikvel – mitte ei jää mobiiltelefoni või tahvelarvuti ekraanile kinni. Vähesed teised meediakanalid suudavad oma klientide poole pöörduda hetkel, kui muu meediakära on kõige madalam.
Stockmanni kaubamaja kõrval asuv Urban digiekraan
Paindlikkus
Reklaam traditsioonilises meedias annab reklaamijatele võrdlemisi vähe paindlikkust oma reklaami sisu kujundamisel. Tarbija tähelepanu võitmiseks tuleb sõnum teha võimalikult lihtsaks, nii et ühte reklaami saab lisada vaid piiratud hulga teavet. Kuid digitaalse välireklaami abil saab reklaamisisu kohandada paindlikult ja juhtumipõhiselt.
Näiteks saab jaemüüja reklaamida eelseisvat sooduskampaaniat, kuvades digitaalsetel väliekraanidel igapäevaseid loendusi kampaania alguseni. Kui aga kampaania otsustati edasi lükata või kui reklaamimata toode näis olevat suuremat nõudlust leidnud, võib kuulutuse sisu muutuda väga lühikese ette teatamisega. Digitaalse välimeediaga on mugavam teha ka ühe- ja kahepäevaseid kampaaniaid, näiteks kindlatel tähtpäevadel. Digitaalse välimeedia kampaaniate puhul ei alga kampaania tingimata esmaspäeval ja ei lõppe pühapäeval, seda on võimalik korraldada vastavalt kliendi soovidele ja vajadustele.
Meloni Ärimaja seinal asuv Urban digiekraan
Jutusta lugu
Staatiline reklaam võimaldab korraga edastada ainult ühte sõnumit või vaid väikest osa loost, kuid digitaalne välireklaam võimaldab jutustada oma reklaami sisust loo. Reklaamiandjana saab nii tarbijale selgitada, miks ta peaks teie ettevõttest ostma ning teha ostmine tema jaoks võimalikult lihtsaks. Reklaami efektiivsuse tõstmiseks ja võimalikult suure huvi äratamiseks digitaalse välireklaami vastu tasub kasutada liikuvat pilti.
Merivälja teel asuv City Spark digiekraan
LED-ekraanide kaasamine muudab staatilise välikampaania veelgi tõhusamaks! Binet and Fieldi IPA andmepanga analüüs on tõestanud, et kampaaniad mis sisaldavad digiekraane suurendavad tõenäolisemalt ärimõõdikuid kaks korda, sealhulgas kasumit ja turuosa.
Digitaalsel välimeedial on palju eeliseid, võta ühendust meie toredate projektijuhtidega, et leida parim lahendus:
Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee
Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee
Allikad:
https://www.clearchannel.fi/tutkimus/dooh-tulevaisuuden-media?utm_campaign=Tutkimus%202022&utm_content=195051098&utm_medium=social&utm_source=facebook&hss_channel=fbp-128149780660101
Binet and Field, Marketing Effectiveness in a Digital Era, 2017