Kuidas tulla majanduskriisist välja võitjana?
Koroonaviirusest tingitud olukord paneb ettevõtteid mõtlema kas ja mil määral turundamisega jätkata. Leiame, et kindlasti on oluline just nüüd silma paista- eriline aeg pakub uusi võimalusi! Oluline on teada, et üldine turundus langeb, mis omakorda vähendab reklaamimüra. See teeb aga kestvad reklaamid veelgi efektiivsemaks.
Mõned faktid:
- Paljud uuringud näitavad, et ettevõtted, mis jätkavad sama turunduse eelarvega või suurendavad seda, tulevad majanduskriisist välja võitjatena
- Turunduse eelarve suurendamine annab võimaluse tõsta nende ettevõtete turuosa ja säilitada see tase ka peale majanduse taastumist
- Max 20 % lisa turunduse eelarvele võib tõsta turuosalust 0,5 %. Üle 20 % lisa turunduse eelarvele võib tõsta turuosalust 0,9%
"Püsime terved" kampaania postitahvlitel
"Suur leiutajate kuu" kampaania piilaritel
Festival "Beethoven" digitaalsetel pindadel
Konkurendid vähendavad eelarvet- loodame, et sina seda ei tee! Jätkuv turundamine aitab säilitada juba saavutatud turuosa ka peale majanduse taastumist.
Võta ühendust meie projektijuhtidega, et saaksime just Sulle parima kampaania planeerida:
Fred Nagelmann, M +372 555 62200, E frednagelmann@clearchannel.ee
Rauno Pärna, M +372 585 86059, E raunoparna@clearchannel.ee
Allikad: Dentsu Aegis Network, 2020; Ritson, M. 2020. Marketing Week; WARC. How to win during and after a recession David Dixon, Sebastian Shapiro and Nicole; Vizard. S, 2020. Marketing week