alexela-clearchannel-valimeedia-reklaam-1-e1643020930490.jpg
Jutustus / INSPIRATSIOON

10 kampaaniat, mis võitsid meie südamed 2021. aastal

Üks põnevaid kampaaniaid täis aasta on jälle seljataga. Võtame 2021. aasta ametlikult kokku, selleks oleme välja toonud kümme kampaaniat, mis möödunud aasta meie jaoks veelgi erilisemaks tegid.

Acme „Ämblikmees: pole koduteed“

„Mulle isiklikult filmid väga meeldivad ja sooviks, et neid oleks tänavatel veelgi rohkem! Kindlasti võiks ka eesti filme rohkem välimeedias näha olla – need on seda väärt!“ Merili Pokasaar, müügi- ja turundusdirektor

acme-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Samsung Tartu mnt läbimurdel

„Jäi eredalt meelde, sest selle kampaania ajal võrreldi Tartu mnt läbimurde järjestikuseid poste pilvelõhkujatega. Minu arvates on see äge võrdlus!“ Merili Pokasaar, müügi- ja turundusdirektor

samsung-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Tele2 kampaaniad piilaritel

„Tele2 kampaaniad on sageli toodetega ja piilari kolm külge annavad võimaluse mitut erinevat toodet samas asukohas näidata! Muidugi peab kujundajaid kiitma, sest nad on hästi ära tabanud selle formaadi võimalused!” Fred Nagelmann, müügijuht

tele2-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Alexela „Kestev kohvi kunst“ erilahendus Tallinna südalinnas

„Erilahendused hakkavad alati hästi silma! Eriti kui neil on silmad! Tore oli veel see, et kampaania sõnum oli keskkonnateemaline!” Fred Nagelmann, müügijuht

alexela-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Vaba lava etendus „Keegi KGB-st“

„Mulle nii meeldib, kui kliendid mõtlevad loovalt ja valivad asukoha, mis on väikse vimkaga ja käib kokku kampaania sõnumiga! Taiplikumad märkasid, et etenduse reklaam oli Kaitsepolitseiameti maja vastas!“ Merili Pokasaar, müügi- ja turundusdirektor

vabalava-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

ORKLA Mesikäpa kampaania

Ma vist ostsin liiga palju Mesikäpa maiustusi selle kampaania ajal :P Merili Pokasaar, müügi- ja turundusdirektor

mesikapp9.jpg

Pandora kampaaniad digiekraanidel

„Kampaaniasse oli kaasatud väga suur osa meie digitalivõrgust! Hea meel, et saame järjest rohkem pakkuda klientidele võimalusi inimesi kõnetada ka digitaalsetel pindadel Fred Nagelmann, müügijuht

pandora-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

A. Le Coq „Kali“ piilaritel üle Tallinna

Tõesti üks väga meeldejääv kampaania! Klient andis positiivset tagasisidet ja toode sobis nii hästi piilariformaadile! Usun, et see kampaania ei jäänud kellelegi märkamata!” Rauno Pärna, projektijuht

alecoq-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

LHV „Väikelaen“

LHV pank kasutas sõnumi edastamiseks mitut erinevat formaati ja see tõstis kampaania märgatavust veelgi! Muidugi meeldib mulle ka kujunduse lihtsus – mis on üks olulisi aspekte välireklaamis!” Rauno Pärna, projektijuht

lhv-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Bondora „Bondoraga võid mõelda suurelt“

„See kampaania sobis nii hästi enne jõulupühi talvisesse Tallinna. Tartu mnt läbimurde järjestikused postid annavad võimaluse lugu jutustada ja Bondora kasutas seda nii hästi ära! Tõesti üks väga hea näide loovast mõtlemisest!” Rauno Pärna, projektijuht 

bondora-clearchannel-valimeedia-reklaam.jpg

Oleme nii õnnelikud kõikide oma kampaaniate üle, oleme rohkem kui kindlad, et meil on kõige paremad kliendid, aitäh!

Loe välireklaami võimalustest lähemalt siit.

Küsimuste ja soovide korral võta ühendust meie toredate projektijuhtidega:

Fred Nagelmann +372 555 62200, fred.nagelmann@clearchannel.ee

Rauno Pärna +372 585 86059, rauno.parna@clearchannel.ee