Jutustus / INSPIRATSIOON

RIMI KAMPAANIA-MAMMUTI PÄEVAD- TALLINNA PRÜGIKASTIPINDADEL

Tallinna prügikastivõrk võimaldab teostada suure katvuse ja tihedusega kampaaniat-kokku 1500 pinda! See unikaalne formaat on populaarne nii sotsiaal-, ürituste- kui ka kommertskampaaniate seas. Rimi kollane kampaania püüab inimeste pilke just õigel kõrgusel!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

SWEDBANK, LVM JA PRISMA VALISID PIILARPLUS LAHENDUSE

Piilarplus lahenduse korral on klientidel võimalus osta vaid piilari A- külge ehk külge, mis kogub välimeedia tööriista Outdoor Impact Cafase järgi enim kontakte. Selline lahendus annab kliendile võimalusele osta sama eelarve eest rohkem asukohti ja võita nii lausa 30% rohkem kontakte, sest esindatud on vaid A-külg. Detsembrikuus kasutasid sellist lahendust Swedbank, LVM Kinnisvara ja Prisma.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

VANGLAAMETI 3D HOLOGRAMMI ERILAHENDUS

Novembrikuu viimasel nädalal võis Viru keskuse ees näha silmapaistvat ja sügavamõttelist hologrammi erilahendust. Vanglaameti kampaania " Ära jää minevikku kinni" 3D hologrammi lahendus tekitas wow-efekti ning andis edasi väga olulise sõnumi.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Kuidas tulla majanduskriisist välja võitjana?

Koroonaviirusest tingitud olukord paneb ettevõtteid mõtlema kas ja mil määral turundamisega jätkata. Leiame, et kindlasti on oluline just nüüd silma paista- eriline aeg pakub uusi võimalusi! Oluline on teada, et üldine turundus langeb, mis omakorda vähendab reklaamimüra. See teeb aga kestvad reklaamid veelgi efektiivsemaks.

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

Tallinna Bussijaama ekraan püüab reisijate pilke

Tallinna Bussijaamas läbi viidud loendused näitavad, et ekraani võimalike kontaktide arv nädalas on 30 000 (OTS-opportunity to see). Hoone on lühiajaliseks peatuskohaks nii kohalikele riigitasandil kui ka välisturistidele. Ekraan sobib erinevate reklaamide kuvamiseks just selle asukoha ja mitmekesise vaatajaskonna poolest! Tallinna Bussijaamahoones olev ekraan kuulub meie Travel Digitali paketti.

Loe rohkem
Jutustus / TOOTED

REKLAAMI TOODET SEAL, KUS INIMESED LIIGUVAD

Värsked uuringud näitavad, et inimesed liiguvad kaubanduskeskustes, toidupoodides ja apteekides tavapärases rütmis. Meie mitmekesine tootevalik aitab klientidel reklaamida end kohtades, kus inimesed liiguvad!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

ALEXELA KOHVI KUNST KESKLINNA ÜMARPIILARITES

Oktoobrikuu teisel nädalal tuli Alexela tänavatele kampaaniaga KOHVI KUNST. Kampaania raames kasutatakse kesklinna linnasambaid lausa kolmel erineval viisil. Eks see näitab selle formaadi mitmekülgsust ja suursugusust!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

DIGITAALSETE EKRAANIDE ASUKOHAD KAARDIL

Hea on tõdeda, et Skandinaaviamaades tuntud digitaalne reklaamkandja on meil nii hästi vastu võetud ja ilmestab linnapilti juba üle aasta. Digitaalsete ekraanide võrk laieneb ka tulevikus ning nüüd on kandjate asukohad ka kaardile kantud.

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

ALPRO HELESININE PLAKAT ILMESTAS SEPTEMBRIKUUD

Kas teadsid, et kampaania edukus sõltub 50% loovlahendusest? Leiame, et Alpro kujundas küll targalt ja osavalt- raske oli septembrikuu kampaania plakateid linna peal mitte märgata! Kujundus on lihtne ja põhisõnum on esile toodud!

Loe rohkem
Jutustus / INSPIRATSIOON

Bose Eesti- UUS TULIJA AUGUSTIKUUS

Meil on äärmiselt hea meel, kui sellel keerulisel ajal jõuavad meieni uued kliendid, kes usuvad välimeediasse ja on nõus meie pindu kasutama. Bose Eesti tegi välimeedia kampaania augustikuus, kasutades pindadest formaati Tartu mnt läbimurre ja digitaalsete ekraanide võrku Tallinnas, Tartus. Peale kevadist eriolukorda võib märgata ettevaatlikust ettevõtete seas, kuid Bose leidis, et oluline on hoopis seda perioodi ära kasutada ja silma paista. Tõsi - silma ta paistis!

Loe rohkem